آه و دم ..
مگرادمی چقدر ؛ آهی و دمی ست..؟😔
با آهی در درهٔ هبوط دس وپا میزند شاید روزها..
به هر ریسمانی چنگ میزند، برای حال دل خوب..
سقوطططططط ..... صعود..
آه ---- دم
به درازای یک آه سینه خیز، به پهنای یک زندگی بال بال؛زخمی و در انتها قله ؛ ذوق رسیدن و حس خوب ان فقط یک لحظه؛ به عمق یک دم ...
دمی دلخوشی شاید ؛ پایان ..
پ.ن:
خوردیم زخمها که نه خون آمد و نه آه
وه این چه نیش بود که تا استخوان برفت؟
- سعدی
+ نوشته شده در 2024/2/28 ساعت 21:52 توسط آنا
|