مگرادمی چقدر ؛ آهی و دمی ست..؟😔
با آهی در درهٔ هبوط دس و‌پا میزند شاید روزها..

به هر ریسمانی چنگ میزند، برای حال دل خوب..
سقوطططططط ..... صعود..

آه ---- دم

به درازای یک آه سینه خیز، به پهنای یک زندگی بال بال؛زخمی و در انتها قله ؛ ذوق رسیدن و حس خوب ان فقط یک لحظه؛ به عمق یک دم ...

دمی دلخوشی شاید ؛ پایان ..

پ.ن:

خوردیم زخم‌ها که نه خون آمد و نه آه

وه این چه نیش بود که تا استخوان برفت؟

- سعدی