کاش می‌شد بوسیدن فرزاد شش ساله رو وقتی بعدش میپرسید ؛

«مامان شیرین بود؟» و

بوسیدن فرشاد سه ساله رو وقتی میگفتم ؛ مادر لباتو گل کن، و  میبوسیدمش تا نفس داشت و داشتم رو،

save کنم ؛ 

بعد هرجای زندگی که از زنده بودن کم می آوردم ؛ باهاشون دوپینگ میکردم ..