Save
کاش میشد بوسیدن فرزاد شش ساله رو وقتی بعدش میپرسید ؛
«مامان شیرین بود؟» و
بوسیدن فرشاد سه ساله رو وقتی میگفتم ؛ مادر لباتو گل کن، و میبوسیدمش تا نفس داشت و داشتم رو،
save کنم ؛
بعد هرجای زندگی که از زنده بودن کم می آوردم ؛ باهاشون دوپینگ میکردم ..
+ نوشته شده در 2021/9/28 ساعت 19:42 توسط آنا
|